2009. október 14., szerda

9. vagy 10. hét - Tetű invázió

Régen írtam. Nem sok dolog történt azóta.
Elhatározta pár srác, hogy megcsináljuk a Nightmare before Christmas animációs filmet élőben.
Nekem Oogie Boogi szerepe jutott.

Kb ez a teljes szerepe, éppen fenyíti a Télapót aztán meghal. Szerintem ez a legmókásabb karakter az egész filmben.

Közben meg kitaláltuk, hogy turnézáskor mit fogunk énekelni. Én ezt a dalt akartam volna, mert jó és nem kell bonyolultakat csinálni benne.
Johnny Cash - Rusty Cage

De kiszavazták ezért mást fogok énekelni.

Rákaptam a csocsóra. :) Már több stratégiát is néztem. Napról-napra jobb vagyok, de sajnos ez a fejlődés megy végbe a többieken is. Ha valaki kikap 10-0-ra annak ruha egy szál seggben kell körbeszaladnia az iskolát. :) Volt már necces meccsem, de még nem volt alkalmam élvezni a szabadság ezen formáját.

Jah mi volt. Tetves lett a fél iskola. Nekem ez meglepő elvégre ez nyugat vagy micsoda. Én szerencsés voltam nekem nem volt. Mert nem ölelgetek mindenkit, hogy ezt a többiek teszik. Ilyen spéci fésűvel keresgéltük az állatokat. Ez egy nagyszabású esemény volt. Mindenki bement a nagyterembe és kurkásztunk. Ma lesz a második forduló.

A hétvégén tartottam egy oktatást. Elég döcögősen ment, de szerintem sikerült megmutatni, amit akartam. Most hétvégén lesz a bonyolultabb része a zenekészítő programnak(Reason 4).
Aztán következő hétvégén egy szinti tekergetős oktatás lesz. pl: hogyan lehet basszus hangot előállítani szintiből, hogyan kell modulálni a hangokat meg ilyenek.

Töményen ennyi történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése