2012. február 3., péntek

Az írás

Elkezdtem írni, ami eszembe jutott és "csapongtam". Párhuzamosan jöttek a nézőpontok és egy katyvaszt láttam, miután visszaolvastam az utolsó pár mondatot.

Most megpróbálom szétszedni őket. Kíváncsi vagyok így milyen.
Sajnos nem tudom a teljes 3d-s gondolati képet egyszerre átpasszírozni a sorokon keresztül. Mert az írás erre nem alkalmas és mert nem látom csak érzem ezt a dolgot.
Ezért kénytelen vagyok felszeletelni a gondolati képet, hamisabbnál-hamisabb részekre. Ez mindenféle ellenszenvet fog kiváltani az olvasóban, hiszen ő is érzi a tejes képet és ha 1-1 szelet nem jó helyre illeszkedik be, nyilvánvaló, hogy hülyeség az, amit olvasott arra a helyre csúsztatva. Mint egy puzzle, amin jó kép van, csak arra a helyre nem illik be éppen akkor, meg kell keresni neki a megfelelő helyet.

Jobbat nem tudok jelenleg. Az másik izgalom ebben az írásban, hogy lövésem sincs mi lesz a vége, mert csak egy érzést követve írok és az elkezd rügyezni és növekedni a tér minden irányába.
Izgalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése