2009. november 18., szerda

Jubileum hét

Szombaton lesz a nagy évfordulója az iskolának, nem tudom hány éves.
Gyakoroljuk a dalokat, nem lesz gond velük.
Viszont most a hétvégén adjuk elő a darabot és tegnap vették meg a zenéket, mert nem tudja lejátszani senki. Nem meglepő, nagyon komoly munkák. A szöveget nem tudjuk még mindig, jelmezek nincsenek, a díszlet sincs meg. Szóval így áll az egész. Azt gondoltam, a szervezők megoldják a dolgokat időre, de nem sikerült.
Tegnap lementem a színház öltözőjébe és mivel nem volt semmilyen jelmez, amit megbeszéltünk, így kénytelen voltam mindenféle rongyot keresni. Az eredmény.
Oogiee Boogie úgy néz ki(mármint én), mint egy retardált csöves. :D
Szóval már nem veszem komolyan a dolgot, szerintem paródiát fogok csinálni, mert túl bénán állunk, hogy komolyan csinálja a szerepet az ember, persze megpróbálom legjobbam adni.

Már több hete nem tudom milyen az időjárás. Na jó esik az eső és fúj a szél. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése