2009. november 5., csütörtök

A legnagyobb tanítás

Ma délelőtt színpad építés volt. Kb 2 óra alatt felépült minden, büfő, mérnöki torony ahonnan a villanyt kezelik stb. A kábelezést még csinálják a technikusok.

Ma ismét hazament egy srác és egy másik lány Indiába megy egy egyhónapos körutazásra. Ez jól hangzik, csakhát Indiában nem olyanok a körülmények mint itt. :) Nincsen annyi hülyeség amivel lekötheti a figyelmét az ember önmagáról. Aztán egy ilyen út könnyen egy rémálom lehet. Ami biztos, hogy maradandó élmény lesz neki.

Kezdek fáradni, lassan mennék haza. Ennék egy jó paprikás krumplit uborkával.
A vicces az, hogy semmi nem változott a kezdetek óta csak én. Sok dolgot tanultam itt magamról. A legnagyobb tanítások egyike azonban ma jött.

Kifogytam ismét a fogkrémből ezért elindultam a Fakta-ba. A folyosón megszólított Diogo, hogy csatlakozhat e, mert cigit akar venni. Mondtam persze.

Mindig örülök, mikor egy előítéletemről kiderül, hogy tévedés volt. Mindig elfelejtem, hogy ennek az ítéletnek semmi köze ahhoz akire rátették, sőt inkább többet mond rólam.
Az odaúton még megvolt ez az ítélet. Aztán visszafelé megkérdeztem, mit szeretne csinálni az iskola után.
Kerek perec megmondta, hogy New York-ba megy és ott bandát alapít és zenélni fog.
Hmm ez elég konkrét. Kérdeztem miért éppen az a város. Mondja azért mert minden ott van, ha ott ismernek az egész világ ismer.
Aztán mondja:

"Hmm biztos azt gondolod, hogy hülyeség, de nem érdekel. Ezt akarom.
Mindent elértem eddig, amit akartam és ezt is elérem. Tudod miért? Egyszerű, mert akarom és mert hiszek benne, ha félsz, ha habozol, ha nem vagy biztos abban, hogy mit akarsz, nem fogod elérni.
A hires emberek is akarták a dolgokat és nem féltek cselekedni. Nem szeretem ezt a helyet, túl negatív ( Hehe nem voltál még Magyarországon :D ). Az emberek itt problémákat csinálnak jelentéktelen dolgokból. Nem jó ha ilyen emberek vesznek körül, mert leszívják az energiád. Nem tudom, hogy te hiszel e valamibe, Isten vagy akármibe ezek mind ugyanazon dologra mutatnak. Egy biztos, hogy van valami nagyon nagy dolog a háttérben. Ez az erő ott van mindenkiben csak nem használják. Nem tudják mit akarnak igazából (itt most nem az új nagyképernyős tv vagy autó kategóriára gondolt). Az egész néhány éve kezdődött. Elkezdtem akarni, hogy Dániába utazzak és gitározni tanuljak. Egyik nap bátyám telefonált, hogy talált egy iskolát, ami biztos nagyon tetszene nekem Dániában. MI a franc? Anyám persze mondta, hogy ne menjek, de nem érdekelt. Ezt akartam és most itt vagyok. Most New York-ba akarok menni és oda is fogok miután itt végeztem. Ez ilyen egyszerű. Nem kell agyalni azon, hogy hogyan érd el, amit akarsz az úgyis jön magától, ha nem félsz hanem mész bele egyenesen abba, amit akarsz. Itt vagyok, ezt akarom, gyerünk. Nem kell felételeket tenni az elé, amit akarsz. Majd akkor teszem meg ezt ha ez lesz. Csak menni kell előre bele."

Számomra a lényeget kiemeltem. Kb ezeket mondta a portugál srác. Teljesen meglepett.
A vicces az, hogy minden lényeges ilyen dolgot tud mindenki, csak rendszeresen elfelejti. :)

Most tanulnom kell a szöveget a darabhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése