2009. november 28., szombat

2 dal felvétele.

2 hét van hátra. 1. hét gyakorlás, 2. turné. Ez napi 2 koncertet jelent átlagosan. Uhh jó sok pakolás lesz, de ezt is meg kell tapasztalni.

Tegnap fejeztük be a felvételeket.
Első dal:


Could you be loved. Ez tetszett, jó volt. A felvétel kb 10 percet vett igénybe részemről. Felénekeltem a dolgokat majdnem tökéletesen. Pár részt ujra vettünk vagy dupláztuk az éneksávot. Aztán kész is volt.

A második dal a Crazy volt.


Ebben a dalban nem voltam biztos, na itt bent voltam vagy fél óráig. Nem bírtam eltalálni a hangokat egyszerűen. Mindig hamis volt amit énekeltem, pedig semmi agysebész dolgot nem kellett produkálni. Egyszerűen nem állt úgy a torkom, ahogy kellett vagy nem voltam hangulatban, sajnos nem tudom mi volt.

Most pihenés van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése