2009. december 13., vasárnap

A mese vége

Itt ücsörgök a C7-es kapu előtt és várok a beszállásra. Izgalmas volt az utam ide. Egyik srác elvitt kocsival a vonatig. Mikor megkérdeztem merre lehet jegyet venni egy embert, mondta hogy itt nem lehet, mert ez olyan kicsi település. :) Na leizzadtam. WTF?
Aztán megláttam egy vasdobozt, amire az volt ráírva, hogy Ticket. :) Így sikerült megvennem a jegyet az út első fél órájára Padborg-ig.
A kallert megkérdeztem, hogy hol tudok majd jegyet venni a következo vonatra Hamburgig. Mondta a vonaton, amit örömmel hallottam, mivel csak 5 percem volt az átszállásra és ha még jegyet is kell venni, az viszonylag szukös.

Sikerrel átszálltam a hamburgi járatra. :D Nem volt nagy művészet, mert nem volt másik vonat, amire fel lehetett volna szállni.
Itt találkoztam egy német sráccal és kiderült, hogy profi pókerjátékos. Vagyis abból él, hogy játszik neten napi 8-12 órát 10 asztalon egyszerre. Itt dumáltunk a kereskedés és a póker kapcsolatáról, semmi érdekfeszítőt nem sikerült megtudnom tőle, csak azt a gondolkodásmódot mondta el, amit már tudok. Már csak be kell gyakorolni.
3 órát ment a vonat és a kaller nem akart jegyet kérni. :) Nem nagyon zavart a dolog, mivel kb 30 euróm volt összesen a többi dán korona, meg HUF. :) Szóval lehet a jegyet se tudtam volna kifizetni. Úgy terveztem, hogy majd Hamburgban váltok pénzt vagy veszek fel a kártyával, de sajnos 3 autómatát láttam és mindhárom rossz volt. Aztán egy pénzváltó helyet fedeztem fel, ami persze vasárnap este zárva volt. :) Meglepő mi?
Itt is rámjött az izzadhatnék, merthát a taxi is pénzbe kerül és elég nagy szívás lenne, ha nem tudnék eljutni a reptérre. Belenéztem a pénztárcámba és a 25 euró erejében bíztam. Gondoltam megkérdem, mennyiért visz el egy taxis. Egy idős néni pattant ki a taxiból és már nyitotta is a csomagtartót. Megkérdeztem mennyi a reptér, mondta 20-25. :) Örültem neki, szóval már téptünk is a reptérre a vadi új autómataváltós Mercivel.
A reptér szép. Check-in-eltem és az online vett jegyem is megvolt és ki is volt fizetve. Itt találtam pénzváltót is, szóval most tele vagyok euróval. :)
Túlsúly se volt. Minden frankó, nem néztek be a testnyílásaimba se. :) Most már csak egy egészséges leszállást szeretnék megélni a mai napon Budapesten.

Nagyon megható volt a búcsúzás a többiektől. :) Végig kellett ölelgetni mindenkit és csupa jókat kívántak. Volt aki pityergett is. Nekem fülig ért a szám, nem sajnálom, hogy vége. Nem azért mert rossz volt, hanem azért mert tudom, hogy ez a búcsú dolog része a játéknak. Nem kell nagy drámát csinálni belőle. Kedvemért eljátszották a Kip song-ot. :) Ami csirkét jelent hollandul.
Megígértettem velük, hogy felveszik a dalt. :) Ohh mielőtt még elhúztam, berángattak a stúdióba és fel kellett énekelnem egy dal részeit. 20 perc alatt megvolt.
:D Szobatársam előadta emlékeztetőül azt, mikor úgy be voltam rúgva, hogy nem találtam meg az ajtót és nagyon kellett wc-re mennem. Ezért kiugrottam az ablakon :DDD
Vicces volt. Remélem még találkozom René-vel nagyon jó srác.

És már itt ülök a szobámba a bejegyzés végén. Még nagyon furcsa a helyzet. Biztos kell egy pár nap míg megszokom, hogy nem a iskolai szobában vagyok.

Nem tudom mit mondhatnék még. A mesémnek ezzel vége, várhatóan már nem írok többet ide. Aztán ki tudja?:)
Vigyázzatok magatokra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése