2009. december 8., kedd

Turné 2. nap

Éppen ücsörgök egy tornateremben egy matracon, ma nem megyünk haza a suliba.
No lássuk mi történt eddig.
Péntek éjjel belázasodtam, szombat egész nap feküdtem lázasan. Szombat délutánra a járás nem járt kellemetlen izomfájdalommal. Vasárnap estére lement a lázam.
Csak éjjelre vettem be lázcsillapítót, vagy amikor már a hidegzuhany se segített, merthát a láznak az a lényege, hogy dolgozik a szervezet. A dolog bevált. Mostanra minden ok, csak megindult a taknyozós periódus.
Sajnos a turné el van cseszve ezzel a betegséggel. Több hete egy csaj hazament H1N1 vagy micsoda influenzával. Tudom odahaza ezt úgy reklámozzák, mint a pestist, a végzetet magát. Aztán visszajött 1-1 napra, mielőtt beszívtam volna. Mivel énekel ő is, a mikrofonról simán átjön minden. Köszönjük szépen!
Szobatársam aznap kész volt, mint én. Egy gitáros nem tudott jönni zenélni és ma küldték haza a legjobb énekes csajt és persze aki hozta a Mikuláscsomagot az sincs itt, merthát beteg a szentem. Köszönjük szépen!
No akkor a turnézásról. Az első hely egy pici helyen volt, 30-40 ember előtt, és volt egy csomó fogyatékos is. Dawn kórosok voltak.
:D Eddigiek alapján a legjobb közönség volt. Úgy örültek a zenének, hogy megkönnyezte az ember. Aztán a lányok megtáncoltatták őket miközben zúztunk. Aztán egy másik iskolában játszottunk még aznap. Úgy sikítottak mint a malacok, mikor végeztünk. Mintha mi lennénk a Bitlisz. :) Elég kész volt.
Jómagam, mivel nem tudok énekelni és mindig hamis vagyok, így show-t csinálok meg igyekszem előadni a dalt.
Itt nagy tanulság az, hogy aki fül után énekel és nem jó a monitorozás, akkor vége. Na ez megtörtént velem is. Énekeltem kígyót békát több alkalommal is, mire rájöttem, hogy csak be kell nyitni a torkot és meg kell nézni ott hogy hol is van a hang? Aztán megy is a dolog. Naugye ez egyszerűen hangzik, de ha mindenféle mutatványt kell csinálni, meg figyelni a többieket is akkor nem olyan egyszerű.
Az első nap, ahogy Soomi a pakisztáni hangtechnikus tanár mondta a pakolást 20 perc alatt, a bemikrofonozást 20 perc alatt és a feedback ellenőrzést 2-5 perc alatt csinálták/tuk meg. A pakolás baromi szervezetten megy, mindenki tudja mit csináljon, hála az eligazításnak.

Másnap egy modern templomban kezdtünk. Csak az épület alaprajza hasonlít templomra, amúgy semmi vallási jelkép nem volt bent. Na itt is sikítva tapsoltak meg minket. A korosztály elsőstől nyolcadikosig olyan 200 ember. Végül kikönyörögtek egy karácsonyi dalt is. :)

A ma estét egy testnevelés főiskolán zártuk. :D Vicces, de ez volt az első hely, ahol elkezdtem izgulni, az eddigi helyeken nem volt bennem semmi frász.
Ez az iskola baromi nagy, ha odahaza ekkora sulink lenne 1000 diákot tolának bele, igaz ezek itt is laknak. Ellenben csak 60 diák lakik itt. Na ők bejöttek székekkel és beültek a színpad elé. :D Olyan érzés volt, mintha meghallgatás lenne.
Voltak elcseszések, ami nem is csoda. A koncert előtt pár órával küldték haza a legjobb énekes csajt annyira rosszul nézett ki. Egy másik lány vette át a dalát és nagyon ügyi volt elsőre. Csak ugye ez megviseli a banda hangulatát.
Mire az én csoportom is zárt állva tapsoltak és üvöltöttek. Tudjátok ilyen focidrukker szerűen. Nagyon állat volt.

Mikor a szímpadon állsz te irányítod az embereket, de ők ezt nem tudják és azért vannak ott, mert szeretnék hogy irányítsák őket. Szóval, mindig ha látom nem nagyon mozognak, ráveszem őket ablaktőrlő mozdulatokra a levegőben, meg tapsolásra. Jópofa, de láthatóan élvezik ők is. :)

Megyek aludni. Holnap egy koncertunk lesz csak. Nem is baj, kell a pihenés, mindenki le van betegedve, szerencsére én már végeztem ezzel a betegséggel (a nagyjával :)).

Legjobbakat. Csináltam videót, majd feltöltöm valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése