2009. szeptember 3., csütörtök

4. hét. csütörtök

Egy kedves ismerősöm szavai jutottak ma eszembe.
Egy chat szoba volt létrehozva a zenészeknek a következő leírással:
Ez itt megtalálhatod a zenészeket, a zenészek barátait ja és itt vannak az énekesek és a dobosok is. :D

Ezt ma éreztem, mikor zenehallgatás volt.
Az énekesek, a zenészek és a hangtechnikusok válogattak csoportosan zenéket, amiket meghallgattunk.
Az énekesek, rátenyereltek a stop gombra a dal közepén, mikor úgy gondolták lejárt az idő és tartalom nélküli dalokat szavaztak be, melyek nem adnak élményt igazából. Legalábbis nekem semmit nem adtak. Én nem nagyon értettem tegnap, miről is folyik a szavazgatás így mikor rám került a sor, gondoltam valami elektronikus zenét megpróbálok bevinni. Depeche mode: home számára gondoltam, mert az nem sláger, meg kedvelem. Utólag belegondolva valami operát kellett volna, ha már énekszakon vagyok legalább valami olyat hallgasson mindenki, ami tényleg éneklés és nem studió matyizásból jött össze 1000 darabból. Nekik nem húzgálták a hangjukat, hogy ne legyen hamis. :)
Ilyen énekes Jan Kiepura lehetett volna, aki nagyon szépen énekel és látszik rajta, hogy élvezi. Vigyorog mint a tejbetök. Nekem kedvencem.



Vagy itt is, hogy játszik. Adja a ki ha én nem karaktert és minden feszengés nélkül adja ki magából az elképesztő hangokat. Egy szót se értek, de mégis élvezetes számomra.


Szerintem tőle bármit érdemes meghallgatni. Persze mindenkinek más a jó, főleg zenében.
A zenész csoport csupa érdekes és jó zenét mutatott nekünk, ők nem érték be fél dalokkal és szerintem ez így van rendjén.
A hangtechnikusok főleg elektronikus zenéket mutattak, de az igényesebb fajtát.
Ők is féldalokat mutogattak, de már megvolt a képzettségük arra, hogy fade-out-olják a számokat.

A mai napon Sumi-val a hangtechnikus oktatóval volt óránk. Bemutatta a mikrofonokat és azok típusait, működését. Ezeket ismertem már korábbról, de látszott rajta, nagyon ért a témához és tényleg a lényeget mondja el és azt egyszerűen.

Este meg dán nyelvlecke volt, most másik tanárral és teljesen jó volt élvezetes volt. Nem csapongtunk mindenféle irányba ahogy a másik tanárral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése