2009. szeptember 22., kedd

7. hét: hétfő, kedd

Ez már a 7. hét. Nagyon gyorsan megy az idő.
Ezen a héten, végig a berlini útról fogunk értekezni. Most hogy közeledünk az esemény felé, egyre tisztább mi is lesz ott.
Ha nagyon le akarom csupaszítani, akkor egyszerű városnézés lesz.
A héten, meg mindenféle szórakoztató programot találunk ki egymásnak. Az én csoportom éjszakai rohangálást tervez a közeli erdőben.

Ami sokkal fontosabb ezeknél a dolgoknál, az a következő. Betértem a helyi henges üzletbe, ahol mindent helyben készítenek el és vettem mini kolbászokat.
Annyira jó az a kolbász és annyira emlékeztet a hazaira, hogy reggel, délben, este azt eszem mindenhez. :D Csak néztek a dánok, reggelire kolbász? Há jóóhogy! Miért ne?

Ez volt a leglényegesebb, amit akartam. A nap többi részében ejtőzés van, meg kajálás.
Berlinben majd meglátogatom az állatkertet. Fél füllel azt hallottam az Európa legnagyobb kertje.
:D
Ha már állatkert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése