2009. szeptember 2., szerda

4. hét hétfő

Szokásos reggeli gyakorlás. Új területeket és hangszíneket fedeztem fel a torkomban. Egyszerűen csak annyit csináltam, hogy elképzeltem a torkom belül, hogy van egy csomó hely és rövidesen ezt megcsinálták az izmok. A hangszín teltebb lett és kényelmesebb volt dalolászni is. Erre a gondolatra már csak rá kellene szokni hangindítás előtt, ez elég sok munka és gyakorlás sajnos, mert alapvetően rosszul használom a készüléket beszédhez. Ez egy hosszú történet.

Az éneket egy új projekttel kezdtük. Mutattak 6 dalt a tanárok és 2 csoportba osztottak minket. Nekem a Summer Romance - Incubus száma jutott, illetve annak a fele.


A másik felét Rudolf, a lett srác fogja énekelni, ha addig rendbejön. Szegénynek begyulladt a foga és bedagadt az egész feje. Sajnos húzás lett a vége.

A nap egész jól telt, aztán jött az első dán nyelvóra este 7-9-ig.
Nah ez betett teljesen. Totál nem tudtam koncentrálni, figyelni és a dánban olyan hangok, hangzók vannak, amik egy magyar számára elképzelhetetlenek. Szóval kimondani se tudtam a dolgokat és motivációm sincs küzdeni a dánnal. Heti 4 óra dán... már most rosszul vagyok tőle. Kénytelen leszek valahogy változtatni a hozzáállásomon, mert nincs sok kedvem esténként kínlódni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése