2009. szeptember 17., csütörtök

6. hét: hétfő, kedd, szerda, csütörtök

A hétvégén pihenés volt és semmi említésre méltó dolog nem történt.
Oh de, mégis. Megjöttek az újabb tanulók, akik a rövidebb kurzust választották.
Őket vasárnap este megtáncoltattuk a színházban, jó móka volt.

Hétfőn délelőtt gyakoroltuk a dalokat, mert kedd este koncertet adtunk abból, amit eddig megtanultunk.
Aztán a színész tagozat előadott egy darabot. Annyit sikerült kivenni belőle, hogy 2. világháborús volt és hogy nagyon szevedtek, mert mindenki pityergett. Ügyesen ábrázolták az érzéseket a hangjukkal, testükkel ez univerzális nyelv.

Kedden összepakoltuk a minikoncertet és előadtunk. Jó buli volt, nagyon ügyesek voltak a csapatok.
Annak ellenére, hogy nyomott hangon csináltam a refrént. :S Többen odajöttek, hogy nekem van a legszexibb mély hangom. :DDD Mondom én, nem kell semmit csinálni csak búgni. :D

Szerda volt az első nap, mikor lehetett pihenni.

Reggel tartottam egy csend gyakorlatot. Érdekes volt látni az embereket közben. Volt aki nagyon szenvedett.

Leírtam előző nap angolul és azt olvastam fel, mert ha beszélnem kell akkor tuti nem értik meg mi is a lényeg.

Ezt mondtam el nekik. Angolom béna előre szólok:
"

This morning is different from the others. Because we won't do anything on this morning.

We are doing silent practice.

WHY?

In simple version.
People don't like to be with him/herself. Just remember, when you are alone, you turn on the tv, radio, you go to the internet or you look for someone to talk. You feel that, you have to do something. Why?

I love speak about things what I experienced. I have done this practice for 10 days without speaking, and I realised a lot of things, but I can't describe it to you.
I think if you experience I can save a lot of words.

I know myself deeper from this practice.
I feel peace inside if I did this.

These things are very important for an artist, actor, dancer...
Just remember. Great idea comes when you are silent and peaceful inside.
Great results, performances comes when your head is empty from the unimportant mental trash and you become what you are doing at the moment.

The only thing you can use in art is inside. You can't show the things what you don't feel or don't know or can't imagine.
For this reason, I think it is a great practice to explore yourself and expand your limits or prepare yourself for a show.

It is a hard and an easy practice in the same time.
Hard because you will meet yourself, you have to be with yourself.
Easy because you don't have to do anything, just observe, just listen, just watch.

If you don't interested in this practice, feel free to leave the room and return when we open the doors.
So you are free to choose now.

The practice is the next:
Take a comfortable posture on the char. Don't use the back part of the chair if possible, and you won't fall asleep.
Move as least as you can.
Everything is allowed, just don't talk, don't open your mouth. This is the most important part of the practice and don't disturb others.

If you feel very umconfortable, just stand up and leave the room in silence.
Don't clap at the end because it push back to normal state of mind.
If you feel something after the practice, keep the silense for a while and look around in the school.
May be you realise that, you have seen everything earlier, but you haven't seen anything really.

Observe your thoughts. Know that you are the one who is observing.
You will experience that, the observer (you) will dissappear. Thats ok. It is very common, don't be angry, just continue. Allow and accept everything inside.

You can't do it wrong, so don't worry, just relax.

No more words from this moment.
"

A végén hiba volt azt mondanom, hogy Tag. (köszi) mert elkezdtek tapsolni. :)
Többen a nap folyamán mondták, hogy nagyon szép volt ez a reggel és élvezték, amit csináltam. 10 ember a 60-ból :D

Aztán kaptuk az új feladatot. Csináltak vagy 5 csoportot és megkapta mindenki a dalszöveget és akkordokat. Az volt a feladat, hogy adjuk elő a dalt úgy, hogy nem tudjuk milyen az eredeti.
Mi csapatunkban volt egy zenész, egy dobos, meg két másik énekes csaj.
Ismét arra jöttem rá, hogy az énekes nem zenész (vannak kivételek ;) ).
Megnéztem a papírt, kérem mi a szöveg mondanivalója?
Szerelmes dal szomorú dal. A lányok egyből elkezdtek mondani, csináljunk valami vicceset és most keressünk olyan tárgyakat, amivel zajt lehet csapni. Aztán elkezdtek rohangászni és kipácsolni mindenen.
Meg is kaptam, hogy nem veszek részt a projektben, mert értetlenül ültem a kanapéban, hogy most mi történik, mi a cél?
Eljutottunk oda, hogy büdös zoknival fogunk bábozni és az vicces lesz és majd mini tortát dobunk a bábfigura fejére, közben meg vicces hangokat csinálunk.
Akkor rákérdeztem, hogy jól értem e, hogy most egy tök új dalt írunk. Mondták nem nem nem.
3 óra után sem haladtunk semmit, mert már gyerek műsort akartak csinálni a lányok, elkezdtem mondani a magamét. :D
Hogy az van, hogy mi itt megpróbálunk mindenféle NAAGY, különleges, izgalmas dolgot csinálni, de hogy miért? Mindig az egyszerű dolgok a legjobbak. Itt van ez a dal, az adott akkordok adják, hogy ebből egy country-t lehet csinálni. Az egyszerű, énekelni se kell, talán a szerző se géppuskázna le minket és haladnánk is, mert még van 2 óránk.
Természetesen, sértődés lett belőle: jóvan akkor csináljatok, amit akartok engem nem érdekel.

Ekkor eldöntöttük, hogy kétfelé válunk, a lányok elmennek rajzolgatni és majd képeket mutogatnak a mi meg kitaláljuk a zenét.
El is kezdtük a country-t igaz a mol akkordokat lecseréltük dur-ra így világosabb, vidámabb lett a dal, de szerintem így is ok.
Daniel az Ízlandi robot, neki is kezdett az elcseszett redneck éneklésnek. Az volt a nap legszórakoztatott 20 perce. Meg is voltunk a dallal és prezentáltuk a lányoknak, de nem voltak túl elégedettek. :D Szerintem, ha az év slágerét írtuk volna meg, az is rossz lett volna. :P Az emberi természet már csak ilyen.
Ismét megtanultam, hogy nem szabad engedni, hogy elvesszünk a részletekben, mert vég nélkül lehet bénázni az apróságokon eredmény nélkül.

7-től közös este volt.
Itt csocso bajnokságot szerveztünk, Daniel és én voltam a bírók. Mivel nem akartunk sulis béna nyereményeket ezért a nyertes pár egy karton sört nyert. :)

Nagyon izgalmas játék volt.

Csütörtök
A csoportok előadták a dalt, amit kaptunk mindannyian.
Nagyon jókat röhögtem, mert minden csoport beletett egy kis humort. :) Volt aki megafonnal hörgött, volt aki szépfiú dalt csinált belőle, napszemüveggel és nyávogással. A mi verziónk is tetszett a népnek, nevettek a rajzokon. Eldöntöttük, hogy felvesszük a stúdióba. :) Csak azt nem tudom, hogy mikor.

Ma este lesz a buli az újaknak és közönség kívánságára ismét előadjuk azt a gyökérséget, amit első bulin is. Bamm bamm bammm....

A héten nem esett az eső és süt a nap folyamatosan. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése