2009. szeptember 24., csütörtök

7. hét: szerda, csütörtök

A héten Berlinről hallgatunk mindenféle okosságot. Főleg a fallal kapcsolatban.
Ez kb odáig ment, hogy kitalálták a diákok, hogy az iskolát 2 részre bontjuk és felhúzunk egy "falat" (függöny, meg kartonpapírfal) voltak őrök, kaptunk útleveleket és ha át akartunk menni a másik oldalra, vízumot kellett kapnunk.
Rendszeres ellenőrzések voltak és elvittek embereket az őrök. Megcsonkítva tértek vissza a jó munkás emberek és azt mondták, hogy baleset volt a gyárban.
Belegondolva örülök, hogy nem akkor éltem, habár odahaza a helyzet nemigen változott, csak új köpenyt kapott.

Hétfőn elnéztem orvoshoz, volt egy kis torokfájásom és gondoltam letesztelem van e biztosításom, meg megnézem milyen az orvos.
Egy eldugott kis házban volt a váróterem. Sorszámot kell húzni úgy, hogy lehúzod a biztosítási kártyád az olvasóval. Nagyon segítőkészek voltak. A dokinéni nem talált semmit, lelkiismeretesen baktérium tesztet is csinált. Aztán elköszöntünk egymástól. :)

Délután fodrásznál is voltam. Pénteken akartam menni, de nem volt hely. Meglepődtem. Ez egy pici város és gondoltam pangás van, de csurig volt írva a napló foglalással.
Hétfőn mentem időpontra. Egy 40-50-es fickó vágta a hajam. Olyan volt, mint egy sövényvágó gép. Az olló megállás nélkül csattogott a kezében.
9 perc alatt levágta szuperül a hajam és ezért 180 DKK-t kért az most 6500 Ft, mosás nélkül. Ez igen jó pénz volna odahaza, de itt ez olcsónak számít.

Ma este lesz a rohangálás az erdőben. Tegnap leteszteltük milyen is... Nos vak sötét van. :D úgy paráztak a lányok, jókat röhögtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése