2009. szeptember 3., csütörtök

4. hét. kedd, szerda

Az Incubus száma tetszik, de a szöveg ritmusa nem egyszerű.
Délelőtt a dalokat gyakoroltunk. Másik két dalban vokálozni (kórus) kell nekem.

Egy érdekes megfigyelés. Az ebédet mindenki közösen fogyasztja el. A szakácsok, a takarítók, a karbantartók, az oktatók és a diákok.

Hétfőn kaptam még egy feladatot, Stravinsky egyik elképesztő alkotására kellett rajzolnunk. Aztán csoportosulni a rajzok minősége szerint. Nekem Martis jutott a lett basszer. Következő hétfőn este 10 után kell előadnunk a cuccunkat, amit a rajz alapján kitalálunk. Szóval most nekiültem valami agybeteg zenét komponálni, az agybeteg firkákhoz. Meglátjuk mi lesz belőle.
Martis-sal elég nehéz dolgozni. Mindent agyból akar megoldani és mindent szeret megmagyarázni. Az ember vagy gondolkodik vagy művészetet csinál.
Ez biztos azért iritál, mert én is ezt csinálom gyakran. :D Magával szemben mindenki nagyon toleráns.

Egy könyv címe jutott eszembe ezzel kapcsolatban, amit itt hallottam.
Stop thinking, start living
Van benne valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése