2009. szeptember 25., péntek

7. hét: péntek

A tegnap este jól sikerült az erdőben.

Jesse-vel a repülő hollanddal kimentünk az erdőbe és tábortüzet gyújtottunk, mindketten német egyenruhában voltunk és vártuk a csapatokat. Mi őriztük a hadifoglyokat.
Jesse volt a hadnagy én meg az orosz gyökerekkel rendelkező katona. :)
A csapatok feladata egyszerű volt, át kellet jutni nyugat Berlinbe mindenféle megpróbáltatás árán.
Az egyik ilyen próbát én adtam a csapatoknak. Enyhén részeg orosz katonaként a következőket mondtam (angolul persze).

- Állj vagy lövök... Hmm mi van itt...
- Ohhh "Fogoly neve"!!! -kiálltottak fel
- Utálom a papírmunkát és nagyon szomjas vagyok. Van egy ajánlatom, elveszítettem néhány üveg itókát itt a környéken. Hozzatok vissza nekem amennyit, csak tudtok és cserébe vihetitek ezt az embert. - ekkor köptem egyet, és beleszagoltam a levegőbe.
- Mi ez a szag? - odaléptem az egyik csajhoz és beleszagoltam a hajába. :D
- Nőőőőőőőő.... ok... van 5 percetek...

Visszahozták a piát, mindenki örült és megkapták a foglyot.

Nagyjából 2,5 órát voltunk odakint az erdőbe érdekes volt, hogy nem ciripelt semmilyen állat. Néha huhogott valami, elég parás volt.

Gyorsan elmeséltem a történetet a repülő hollandnak (Jesse), hogy hallottam egy történetet, mégpedig erről az erdőről. Egy boszorkányt végeztek ki itt az erdőben a helyiek. A boszorka átkot szórt, hogy aki ide belép azt nyelje el az erdő.
Az állatok érezték a bajt ezért elmentek az erdőből, a helyiek elmondása szerint az vannak éjszakák, mikor a fák megmozdulnak és bekebeleznek mindent, ami él és mozog.
- S tudod mi bosszantja leginkább a fákát? - ropog a tűz a háttérben...
- A tűz?
- IGEN!!!

:D itt ért véget a történet.
Az utolsó csoport után összepakoltuk a cuccokat és hazatértünk az iskolába. Meleg kakaó várt minket, meg péksüti. :D
Most készülődünk a holnap reggeli útra (értsd: bevágom az összes ruhám egy kofferbe, a papírokkal és pénzzel együtt). Reggel 8-kor fogunk indulunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése