2009. augusztus 27., csütörtök

3. hét: csütörtök

Elég ramatyul vagyok. A tegnapi nap betett, de holnapra jó lesz.
Nem is gyakoroltam a dalt, csak doboltam reggel.

Reggeli után zeneelméleteztünk és most lógok egy óráról, mert legutóbb az volt rajta, hogy hallgattuk azokat a zenéket, amiket a tanárnő szeret. Semmi értelme nem volt.
Inkább bevonultam a szobámba és próbáltam a dalszöveghez, mozgulatokat gyakorolni, kapcsolni. Pl mit csinálnék akkor, ha valamit adok, vagy éneklést hallok. Az egész dalszöveget végig lehetne hadonászni a kezemmel, lehet ennyi mozgás nem kellene. Ezt majd leegyeztetem a többiekkel.
Pl. mikor az ördög mondja, hogy elveszi a lelkeket oda biztos kell egy hirtelen, erőszakosan összemarkoló kéz, mintha azt gondolná: "Ezaz, végre megvagytok!".

Ha igaz, a többiek ráérnek délután és tudunk gyakorolni. Szeretnék némi részletet még az ördögdalba. Mikor azt mondja, hogy a világ megbolondult és ez az, amit szeretek... Akkor kellene egy nagyon disszonáns, kellemetlen gitárszóló, közben meg volna időm röhögni, hogy jajdejó.
Meg az elején, mikor bemegyek a színpadra a vörös fénybe... Akkor is jó lenne valami zúgós, kellemetlen hang, ami nyomasztóan hat.
Ez kb 1 perccel növelné a show-t és még nem a felesleges giccs kategória.

17:00-tól lesz a nagy megbeszélés és holnap 13-16-ig fogjuk előadni. Lehet a város lesz a közönség? Nem tudom, de nem is lényeges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése