2009. augusztus 19., szerda

Második hét: Hétfő

Végre elkezdődött az éles oktatás. Mivel sok a hangszeres és legtöbbjük messze jobb (5-10 éve gitározik) mint én, átmentem ének vonalra.

Ismerkedős óra volt, ki miért van itt és mit akar. Aztán lazító gyakorlatokat csináltunk meg lélegeztünk. Aztán kezdődtek az emberhez és a biológiához semmi köze technikai magyarázatok. Végül énekelgettünk.

Aztán felvettem a színészet alapjait is, mint választható tárgyat. Ez nagyon érdekes volt. Itt is jógás gyakorlatokat csináltunk. Aztán táncolni kellett valamit, amit esélyünk sem volt jól csinálni és a volt a feladat figyeljük a gondolatainkat és a lélegzésünket.

Aztán ki kellett állni a többiek elé (8 ember volt ott) 2 percre és elmondani mit érzünk abban a pillanatban. Ez nagyon érdekes volt. Mindenki nagy izgalomról számolt be, nekem is úgy vert a szívem, hogy csak na, aztán elkezdtem érezni a testem és 2 perc végére teljesen lenyugodott minden és a legkisebb gond nélkül néztem végig a "közönségen".
Aztán 1 órán keresztül improvizálni kellett szituációkat. Két ember volt aki játszott, a többiek meg bármikor beleszólhattak és átvehették az egyik szereplő helyét egy új szituációt indítva ezzel. Nekem sikerült egy gyogyós randit megjeleníteni a partnernő kezdeményezésére. Szétröhögtem magam, nagyon komoly dolgokat játszottak el a többiek. Nagyon élvezetes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése