2009. augusztus 27., csütörtök

3. hét: szerda

Tegnap önállóan gyakoroltuk a dalokat. Nem is értem, 3 órát próbáltuk és kipusztultam teljesen aztán még mondták a többiek, hogy maradhatnánk még énekelni valami más dalt is. Nos ekkor mondtam, elég lesz ebből mára aztán lefeküdtem aludni. :)
Az énekesekből 2-nek döglődik a torka 1-nek a beszédjén már hallani, hogy receg, mintha egy banya beszélne. Én meg érzem, hogy ezt nem lehet és nem is fogom csinálni többet. A gyakorlás után a folyósón hallottam még énekelgetni a lányokat. Lehet valamit tudnak, amit én nem? :)

Az a két centis izom, nem arra van kitalálva a torkunkban, hogy reszeljünk rajta órákon át. Gondolj bele, az izommunka, dörzsölődés hatására, ha 1-2 mm-t duzzad már máshogy rezgeti meg a levegő és exponenciálisan kezd romlani az állapota. Kezd fátyolosodni, az énekes elkezd nyomni, rádolgozni aztán holnapra meg lehet jajgatni(ahogy én is teszem most).

Délután meg a "Közös este" program volt, engem iritálnak ezek a programok, mert pénteken mutatni kell valamit és mi meg a mezőn rohangászunk tollakkal a fejünkön festékes arccal és azt kiabáljuk huhuhuhuhuhuhu ahelyett, hogy próbálnánk, gyakorolnánk.
Már látom, mit fogok kihagyni következő héten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése