2009. augusztus 19., szerda

Második hét: Szerda

Ma egy zeneelméleti felmérés volt, hogy nagyjából tudják mennyire vagyunk almafabéták az elméletben.
A szokásos finom edéb után úgy volt, hogy szabadidő lesz, de már jött is a feladat.
Egy beteg musical-t kell előadnia a diákoknak. A címét nem tudom, mert dánul volt.
Nekünk a közepéből kell előadni pár jelenetet és énekelni pár dalt. Nekem egy testhez álló szerep jutott. Én lettem az Ördög, aki egy agybeteg dalt kell, hogy elénekeljen az agybeteg történet közepén. A dalszöveg dánul volt, úgyhogy lefordították nekem angolra én meg addig kalapáltam, amíg tartalmilag hasonló, de rímelős dolog ki nem jött belőle.
Ez lett a végeredmény:

The light falls softly under the heavens gate.
Enchanted souls are singing the song of hate.

They sing for me and give their blood.
The world is twisted, and thats what I LOVE.

The light falls softly under the heavens gate.
Enchanted souls, now i'm letting them in.

My beautiful weapon, I give it to the fool
It gives you power and I take your soul.

The darkness rises under the heavens gate.
I turn you black thats YOUR FATE.

Thats your fate,thats your fate,
thats your fate,thats your fate.

Most ennyire futotta. Aztán elkezdtem dolgozni az Ördög karakterén. Hogy néz ki, miért, kinek, hogyan, hol? Még ki kell dolgozni az ének dallamot, mert az eredeti pöttyedt. Végülis azt is mondhatom, hogy egy új dalt kell írnom.

Aztán dolgozni kell az Ördög testbeszédén, pl mit csinál akkor amikor azt mondja hogy...
A határidő elég rövid, megpróbálom kihozni magamból azt, amit tudok. Ha sikerül úgy megcsinálni azt, amit elképzeltem jól bele fog illeni a történetbe a dal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése