2009. augusztus 23., vasárnap

Második hét: Szombat

Reggel 8-kor ki is pattant a szemem és gondoltam átmegyek a stúdióba dobolni kicsit, meg gyakorolni a Devil szongot.
Minden rendben is ment, pár új ritmussal szórakoztam. Nem olyan egyszerű a dobolás, mert az elején minden végtag egyszerre mozog. Nekem az vált be, hogy elképzeltem valami groove-ot és azt nagyon lassan lekövettem a kezemmel lábammal. 40 próbálkozás után már kb megvan mikor melyik csápomnak kell megmozdulni és akkor lehet növelni a sebességet apránként.

Aztán gyakorolni akartam a musical dalt gondoltam bassusgitáron kísérem magam és közben dalolászok a mikrofonba. Szépen bedugtam az erősítőbe a dolgokat, elindítottam a mixerpultot és a mikrofonhoz léptem. Amikor a nedves szám hozzáért a mikrofonhoz, úgy megcsapott az áram, hogy lezsibadt az arcom és mindezt heves fényjelenség és DDZzZzz hang kísérte. Na mondom jólvan. Ügyes vagyok.
Fogom a fém húrokat, amik be vannak vezetékezve egy erősítőbe. Mezitláb vagyok, nedves a szám és a kondimikrofonban 48 V felelős a működésért. Bár lehet hibás a mikrofon, mert másnap állandó alapzajt mutatott a mixpult azon a csatornán, amire be volt kötve a mikrofon, majd megkérdez erről a hangtechnikus szakosokat.
Eztán elment a kedvem a dalolástól ezen módon. Legközelebb inkább megkérek valakit, hogy kísérjen, legalább azzal is szokom a közönség élményt.

Aztán René-vel a szobatársammal mélyenszántottunk a párkapcsolat témában. Gyorsan kiderült, hogy ugyanazok a problémák náluk is, mint nálunk általában. Belegondolva ez nem is meglepő, hiszen mindannyian ősemberek vagyunk érzelmi szinten és ugyanazon rutinok zajlanak bennünk, csak szeretjük ezt mindenféle intellektuális maszlaggal leplezni és azt gondolni, mi egyediek vagyunk ebből a szempontból.

Aztán ismét buli volt este. Ingyen sör is volt. Igaz, hogy a szavatossága 1 éve lejárt, de ez nem nagyon zavart minket. Senkinek semmi baja, mégcsak cifrafosás sem volt. Ment a táncolás, ugrálás és már akadtak, akik egymásra találtak és közelebbről élvezték egymás társaságát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése